Ik bezocht een tijdje geleden een website van een collega ondernemer die er geweldig uitzag. Op het eerste gezicht in ieder geval 🧐
 
Keurig verzorgd, gericht op een doelgroep en het probleem van deze doelgroep. Een half jaar geleden zou ik het een fantastisch mooie site gevonden hebben.
Ik kwam op haar site terecht omdat ik een stuk van haar las waar ik echt van onder de indruk was. En ik zag gelijk dat er echt veel aandacht aan haar website was besteed. 
 
Toch zag ik ook een heleboel dingen die eigenlijk heel jammer waren. Waar ze zich vast niet van bewust is.
 
En nu ben ik geen website deskundige maar ik zie wel aan de website dat de ondernemer over wie het gaat niet gekozen heeft voor een ideale klant en niet duidelijk is in het probleem wat ze oplost. Waardoor haar website eigenlijk nietszeggend is geworden. Echt heel jammer en zo zonde.
 
Sinds ik gevoelige ondernemers help om zichzelf zichtbaarder te maken door middel van telefonische acquisitie, ben ik me ervan bewust dat het laten zien voor welk mens jij kiest als klant, zo ontzettend essentieel is.
 
Mijn eigen coach heeft dit stukje er goed bij mij ingestampt. Heel eerlijk, ik deed dat zelf ook niet. Ik herken mezelf eigenlijk heel goed in deze dame. En ik ben mijn eigen coach enorm dankbaar dat ze mijn visie daarover veranderd heeft. Want sinds ik gekozen heb voor een speciale klant en haar ook het gevoel geef dat ze speciaal voor me is, is er veel voor mij veranderd.
 
Pas toen ik me ervan bewust werd met wie ik het liefste werkte werd ik me er ook pas bewust hoe ik haar het beste kan helpen. In hoeverre mijn ervaring kan bijdragen aan een beter leven voor mijn klanten.
 
Nooit verwacht dat mijn ervaring bij het werken bij een callcenter en bij De Kindertelefoon konden bijdragen aan meer zichtbaarheid voor mijn ideale klant en voor het kiezen van een manier waarop ze meer zichtbaarder kunnen zijn.
 
Ik heb altijd enorme bel-angst gehad en ik vind het nog steeds niet makkelijk om iemand op te bellen. Dus als je zegt “bellen dat nooit” dan begrijp ik je. Toch is dit een van de meest effectieve methoden om als ondernemer naar buiten te komen. En echt, het is te leren en je kunt het zelfs een soort van leuk gaan vinden 🤗
 
Als je hier meer informatie over wilt vraag dan mijn e-book aan. Daarin deel ik verschillende handige tips. 
 
Groetjes Denise Boomer.
 
#zichtbaardondernemen #belangst